2008. december 23., kedd

Kókuszgolyó

Ma délelőtt dolgoztam ezerrel, de már kész a beigli, a babatorta és a kókuszgolyó, meg a káposztasaláta. Holnapra már csak a leves, a krumplipüré és a már tegnap bepácolt hús kisütése marad, meg a konyhaundor, remélem nem sokáig. A kókuszgolyóra már bezsebeltem egy "hmm... ez isteni" dicséretet. :) A receptet itt találtam, de dupla adagot készítettem és szerintem ezután sem fogok kispályázni, azt gépelem be. 47 db lett belőle.

Kókuszgolyó

50 dkg darált keksz
2 csomag vaníliás cukor
6 evőkanál cukor
10 evőkanál baracklekvár
10 dkg vaj
10 dkg kókuszreszelék
4 evőkanál kakaópor tej (a jól gyúrhatóságig)
meggy a közepébe
kókuszreszelék a külsejére is

A hozzávalókat - a tej kivételével - beletesszük egy nagy tálba, és elkezdjük kézzel gyúrni, amíg el nem kezd formásodni. Ilyenkor hozzáadunk egy kevés tejet, és tovább gyúrjuk, amíg össze nem áll. Diónyi adagokból kis lapocskákat formálunk, beletesszük a meggyszemet és golyóvá gyúrjuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése