2008. november 29., szombat

Emeletes élvezet

Na, ma aztán tényleg olyan sütit választottam, amivel kevés pepecselni való van, a mosogatnivaló annál több. De megéri :)

Emeletes élvezet


25 dkg keksz darálva, lehet kakaós is
5 dkg olvasztott vaj
5 dkg porcukor
kevés langyos tej

Ebből masszát készítünk és keksszel meghintett tortaformába nyomkodjuk, elsimítjuk.

Következő réteg:
25 dkg túró
10 dkg porcukor
2 dl tejszín habbá verve
pár csepp citromlé

A túrót elkeverjük a porcukorral majd lazán beleforgatjuk a kemény tejszínhabot. Ezt a túrókrémet rásimítjuk a kekszes rétegre.

Harmadik réteg:
Megfőzünk egy Oetker vaníliás pudingot, de csak 4 dl tejjel. Kihűtjük, majd rákenjük a túrós rétegre.

Az utolsó réteg:
Felverünk 2-2.5 dl Hulalát kemény habnak, rákenjük a pudingos rétegre, elsimítjuk, majd a torta tetejét meghintjük bőven keserű kakaóporral. Betesszük a hűtőbe és 2 óra alatt kihűtjük.

Amit változtattam:
-a tortaforma oldalát ráállítottam a tortapapírral fedett tortatartóra, arra dolgoztam
a túrókrémbe került pár csepp citromlé
-a túrókrémbe is Hulalát tettem, egyben felvertem a 4 dl-t, utána feleztem
-mielőtt kivettem a formából, a biztonság kedvéért körbevágtam


Amit kipróbálnék:
-vanília helyett csokipudingot tenni bele és minőségi étcsokit reszelnék a tetejére , kakaópor helyett


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése